Dolazak u Dohu u 04:45h po lokalnom vremenu. Ukrcavanje na let za Beograd u 07.10h (QR 231). Dolazak u Beograd u 10.45h. Kraj putovanja.
Ovde ćete naći korisne informacije o destinaciji, kao i neke savete za ovo putovanje.
Tajland
OPŠTE INFORMACIJE
Tajland, službeno Kraljevina Tajland, je država u jugoistočnoj Aziji; na jugozapadu izlazi na Andamansko more (deo Indijskog okeana), a na jugoistoku na Tajlandski zaliv (deo Južnog kineskog mora). Graniči se na zapadu sa Mjanmarom (Burmom), na severu i istoku sa Laosom, na istoku sa Kambodžom i na jugu sa Malezijom. Tajland je zemlja ostrva, egzotičnih plaža, kristalnog mora, noćnog provoda, budizma, magije i avanture. Prava riznica interesantnih priča satkanih od kulture i filozofije, neverovatnih predela i prelepih plaža.Iako mnogi smatraju Tajland ostrvom, on je zapravo kopnena država koja ima izlaz na Andamansko more i Tajlandski zaliv, ali joj pripada preko 1400 ostrva od kojih su najpoznatija Puket, Ko Pangan, Krabi i Ko Samui. Osmeh i gostoprimtvo Tajlanđana vas čeka na svakom uglu. Kupanje, masaže, beli pesak, tirkizno, toplo more, fenomenalni zalasci sunca i izleti do obližnjih ostrva, učiniće da se osećate kao u raju i upotpuniti vaš boravak u ovoj zemlji.
Površina: 513,120 km2
Broj stanovnika: 69 miliona stanovnika
Glavni grad: Bangkok
Zvanični jezik: thai; engleski je drugi po važnosti i stepenu korišćenja;
Vremenska zona: UTC +7
USLOVI ZA ULAZAK U ZEMLJU
VIZA
Za državljane Republike Srbije neophodna je viza za posetu i boravak u Kraljevini Tajland. Dokumentacija koja je potrebna za viziranje:
- pasoš (koji važi 6 meseci nakon planiranog ulaska na Tajland)
- jedna fotografija na beloj pozadini (dimenzija 4cm x 6cm)
- fotokopija prve strane pasoša
- kopija kupljene avio karte
- popunjen formular koji dobijate u našoj agenciji
***Viza se radi mesec dana pred put, kada dobijate sve informacije od strane agencije koja će posredovati u vađenju iste.
KLIMA
Na Tajlandu preovladava tropska monsunska klima. Kišovita sezona traje od sredine maja do oktobra, dok je suva sezona u periodu od novembra do aprila. Temperatura je letnja (visoka) tokom cele godine. Registrovane temperature kreću se između najniže 20°C i najviše 38°C. Zbog visoke vlažnosti vazduha niže temperature se teško podnose. Na severu je vlažnost vazduha značajno manja, a klima blaža. Jugozapadni monsuni koji stižu između maja i jula (izuzev na jugu) signalizuju dolazak kišne sezone (ruedu fon). Ona traje do oktobra i oblaci redukuju temperaturu. Vlažnost vazduha u to vreme je visoka. Novembar i december označavaju dolazak suve sezone i noćne temperature u predelima se velikom nadmorskom visinom mogu povremeno da padnu do nivoa blagog mraza. Temperature počinju da se penju u januaru, kada mogu dostići i 40°C.
HRANA I PIĆE
Hrana je vrlo raznovrsna, takoreći tipično azijska. Ima puno pirinča, ribe, nudli, piletine, voća i povrća. Tai kuhinja spada među najbolje kuhinje sveta i proizvod je tradicionalnog istočnjačkog, ali i sve češće i zapadnog kulinarskog uticaja. Obeležja te egzotične kuhinje su čili papričice, beli luk, korijander, tajlandski bosiljak, limeta, metvica, limunova trava, galangal, tamarind i maštoviti kari - crveni, zeleni i žuti - mašaman kari, ali i kombinacija prinča, kokosa, banane, ananasa, papaje, manga, kikirikija, mesa, lignji, škampa i morskih plodova. Specijalitet tajlandske kuhinje je Pad Thai – jelo od pirinčanih nudli, povrća, mesa i obogaćeno tajlandskim začinima. Osim toga, na Tajlandu možete probati razne supe, uprženi pirinać sa dodacima i razne egzotične kombinacije slanog i slatkog, mesa i voća. Ako ne jedete ljuto naglasite konobaru, jer je čili jako zastupljen u tajlandskoj hrani. Ulična hrana je, prema mišljenju mnogih, najukusnija, a postoji veliki broj restorana domaće i internacionalne kuhinje, tako da nećete ostati gladni. Hrana je jako povoljna.
Sveže voće i ceđene voćne sokove ćete naći na svakom koraku, i to po vrlo povoljnim cenama. Za ljubitelje slatkiša, tu su Mango sticky rise (Mango sa slatkim pirinčem) i Roti – vrsta palačinke.
Bitno je napomenuti da obavezno treba piti flaširanu vodu.
ZDRAVSTENA SITUACIJA
Vakcinacija nije obavezna. Naši putnici individualno odlučuju da li žele da se vakcinišu ili ne. Najbolje je pozvati Institut za tropske bolesti i proveriti. Poželjno je poneti lekove za stomak (probiotike), ferveks ili neke lekove za bolove i temperaturu, za svaki slučaj. Ukoliko ne ponesete, nije strašno, sve se moze kupiti i u apotekama tamo. Takođe, tamo ima komaraca, pa bi bilo dobro da ponesete i Autan, a možete i tamo uzeti sredstva protiv komaraca, iz iskustva, njihova sredstva su jača pa to možete kupiti u Bangkoku.
Zdravstvene institucije:
- Bumrungrad International Hospital u Bangkoku (tel. +662 667 1000 www.bumrungrad.com)
- Phuket International Hospital (+6676249-400 www.phuket-inter-hospital.co.th)
OSIGURANJE
Osiguranje nije obavezno, ali je preporučljivo. Možete ga uzeti u bilo kojoj osiguravajućoj kući ili kod nas u agenciji do 5 dana pred put - UNIQA osiguranje, za cenu/osiguranu sumu/broj dana, pozovite agenciju.
SIGURNOST I BEZBEDNOST
Situacija na Tajlandu je generalno stabilna i mirna. Građanima, ukoliko su u poseti Tajlandu, savetuje se da budu oprezni. Preporučuje se brižljivo čuvanje ličnih dokumenata i novca zbog rizika od pljačke i džeparenja. Šetanje ulicom u kasnim večernjim satima preporučljivo je jedino ako niste sami. Droga je ilegalna pojava, i kao takva kažnjiva zakonom, i zatvorom.
ODEĆA
Spakujte što manje stvari! Svuda mozete da perete veš. Ta usluga je jako povoljna, otprilike 1 evro po kilogramu, veš bude brzo gotov, lepo pran i složen. S obzirom na visoke temperature, nosite laganu garderobu. Obavezno poneti i duks ili neku laganu jaknu i neke duge nogavice za sever kada budete išli u Čang Mai, pošto uveče bude hladnije. Ponesite neke udobne patike za treking. Kod obilaska kulturno – istorijskih znamenitosti, konkretno hramova, napominjemo da je obavezno pokrivanje nogu i ramena, tako da obratite pažnju i na to prilikom pakovanja. Ako bilo šta zaboravite, od garderobe, kozmetike, obuće, bez brige, sve tamo imate da kupite.
*Napomena: Ukoliko imate lokalni let, Vodite računa da Vam je čerkirani prtljag na lokalnom letu 20kg.
NOVAC
Tajlandski bat je zvanična valuta Tajlanda. Simbol za bat je ฿, međunarodna oznaka THB, Što se novca tiče, odnos dolara i evra na Tajlandu je vrlo sličan kao i kod nas. Nema potrebe menjati novac pre polaska na put. Takođe, ako imate dolare i to je sasvim u redu, jer ćete svakako svuda morati da menjate novac i plaćate u lokalnoj valuti. Trenutni odnos evra i bata je oko 1EUR=36 THB , i dolara i bata je 1USD= 34 THB. Bankarski sistem je jako razvijen, tako da ćete brojne banke i bankomate naći na svakom koraku. Provizija korićenja bankomata se kreće oko 180 – 200 BHT (6 evra), ali za tačnu visinu provizije bi trebalo proveriti sa matičnom bankom. Naša preporuka je da ponesete gotovinu. Korišćenje kreditnih kartica je moguće, ali to morate prethodno najaviti svojoj banci, kako ne biste imali problema sa blokiranjem kartice. Menjačnice takođe imate na svakom koraku, dostupne tokom celog dana.
KOMUNIKACIJA
Naše mobilne mreže funkcionišu na Tajlandu, a svakako možete i kupiti lokalnu SIM karticu. WiFi imate u svim smeštajima i restoranima, tako da ćete na taj način održavati kontakt sa porodicom i prijateljima.
PREPORUKA
U poslednjih 10 godina kraljevina Tajland postala je obećana zemlja za sve one koji veruju u alternativnu medicinu. Zato možete posetiti neki od mnogih spa centara, pohađati kurs meditacije i naučiti vaš um i telo da postanu opušteni. Tu je i čuvena tajlandska masaža (Thai), koja je postala popularna u celom svetu. Salone masaže ćete naći na svakom koraku i to po jako povoljnim cenama.
Važne napomene
Molimo Vas pročitajte pažljivo ove napomene. Smatramo vrlo važnim da naši putnici budu dobro informisani, što omogućuje manje nesporazuma tokom putovanja i ugodnije iskustvo.
NAPOMENE:
Opšte napomene:
- Organizator putovanja je JUNGLE TRAVEL sa licencom OTP 159/2021, kategorija licence A
- Prilikom prijave potrebno je dostaviti kopiju pasoša/podatke pasoša sa kojim će putnik putovati na samo putovanje. Obavezno je da putnik proveri trajanje i ispravnost putnog dokumenta, kao i broj slobodnih stranica potrebnih za putovanje.
- Svi pasoši moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci) od dana povratka u zemlju.
- Organizator putovanja zadržava pravo promena pojedinih sadržaja u programu usled vanrednih okolnosti i stvari koje agencija ne može predvideti, u vreme zaključenja ugovora.
- Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
- Za sve informacije date usmenim putem agencija ne snosi odgovornost.
- Potpisnik Ugovora o putovanju ili predstavnik grupe putnika obavezan je da sve putnike upozna sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i viziranja i OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA JUNGLE TRAVEL-a.
- Putnici su dužni da dva dana pred put provere tačno vreme i mesto polaska grupe.
- Putnik je dužan da se sam upozna sa pravilima ponašanja zemlje u koju putuje i da poštuje važeće zakonske carinske propise.
- U prevoznim sredstvima je najstrože zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava.
- Putnici su dužni da, u autobusu i drugim prevoznim sredstvima kojima se vrši transfer, ostanu na svojim mestima, i ne smeju ih napuštati na mestima koja nisu predviđena za pauze (granice, ček point stanice, naplatne rampe itd). U slučaju da putnik napusti vozilo bez prethodnog dogovora sa predstavnikom agencije, sam snosi sve eventualne troškove i posledice.
- Putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike ili ometa vozače i pratioca u poslu, biće odmah isključen sa putovanja i sva odgovornost prelazi na njega bez prava na žalbu i povraćaj novca.
- Putnik je dužan da poštuje satnicu određenu od strane predstavnika agencije na putovanju, u suprotnom predstavnik agencije ima pravo da putnika isključi sa putovanja.
- U turističkim autobusima nije moguća upotreba toaleta; u skladu sa planom i programom puta pauze se prave na 3-4 sata (u zavisnosti od lokacije i opremljenosti benzinske stanice) koje putnici mogu iskoristiti za upotrebu toaleta.
- Agencija određuje raspored sedenja, mesto polaska, mesta za pauzu i dužinu iste; uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu.
- Aranžman je rađen na bazi od minumum 10 putnika za daleka putovanja i 50 putnika za evropska putovanja.
- U slučaju nedovoljnog broja putnika za relizaciju aranžmana ili drugih objektivnih okolnosti, organizator putovanja obaveštava putnike o otkazu aranžmana najkasnije 10 dana pre datuma polaska za daleka putovanja i 5 dana pre datuma polaska za evropska putovanja.
- Kod aranžmana koji uključuju prevoz avionom, nakon kupovine avio karata nemoguće je refundiranje istih i u tom slučaju važe uslovi avio kompanija.
- Kod aranžmana koji uključuju prevoz low cost avio kompanija, u slučaju odlaganja leta, otkaza ili gubitka konekcije putnici su dužni da sami plate novonastale troškove i agencija ne može da utiče na okolnosti koje su van njenog dometa.
- Cene low cost aranžmana podložne su promenama i po uplati avansa se proveravaju tarife i putniku se potvrđuje cena aranžmana.
- Agencija ne snosi odgovornost usled promena avio konekcija od strane avio kompanije.
- Satnice letova navedene u planu i programu ili dobijene od strane agencije podložne su promeni i isključivo zavise od avio kompanije.
- Agencija zadržava pravo odabira prevoznog sredstva za transfere i vrši ih do smeštaja ukoliko je to fizički moguće.
- Za sve ponuđene ili dostupne opcione doplate u vezi sa planom i programom puta ili smeštajem, potrebno je izjasniti se prilikom prijave za putovanje.
- Ukoliko neki putnik sam odluči da promeni deo plana i programa puta, agencija nema odgovornost da tom putniku obezbedi transfer/raniji ili kasniji check in ili check out u smeštaj/drugačija noćenja u smeštajima, od onoga što je predviđeno planom i programom puta.
- Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
- Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne postoji mogućnost zadržavanja na granici koja predstavlja izlazak iz Evropske Unije, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE)
- Naša preporuka je da povedete računa na Vašem putovanju o ličnim dokumentima i novcu.
- Putnici koji ne izmire dugovanja i ne uplate putovanje do krajnjeg roka naznacenog u planu i programu i koji ne obaveste agenciju na bilo koji pismeni nacin u roku od 24 sata od datuma isteka roka placanja, bice tretirani kao da su odustali od putovanja.
- Putnicima se preporucuje da uplate osiguranje od otkaza aranzmana.
- U okviru razgledanja gradova navedenih u programu putovanja, nisu predviđene posete ni obilasci enterijera javnih građevina, institucija i spomenika kulture, osim kada je to predviđeno i istaknuto programom putovanja.
- Obilazak gradova u okviru programa putovanja je moguće realizovati pešaka, privatnim prevozom, gradskim prevozom ili bilo kojim drugim sredstvom.
- Putnicima kojima imaju za cilj posete muzejima i galerijama, preporučuje se da unapred provere radno vreme istih i da željene posete usklade sa slobodnim vremenom
- Putnici su duzni da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u prevoznim sredstvima i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni organizator putovanja, niti prevoznik, niti hotel ne odgovara za iste! U slučaju kradje (gubitka ličnih stvari), putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati, niti se organizatoru putovanja pišu prigovori i zalbe vezani za kradje i nepredvidjene okolnosti.
- Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara.
- Bezbednost lica i putnika, kao i zdravstveno stanje u kom se putnik nalazi je potpuno licna i stvar je licne odgovornosti. Svi putnici moraju biti svesni zdravstvene i bezbednosne situacije zemalja u koje putuju.
- Za ovaj aranžman primenjuju se OPŠTI USLOVI PUTOVANJA uskladjeni sa YUTA standardom.
- Za ovo putovanje postoji poseban uslov putovanja,gde svi putnici svojom uplatom aranzmana potvrdjuju da su saglasni sa istim. Avio karte se obicno kupuju nekoliko meseci unapred i ukoliko putnik nakon prijave i uplate otkaze putovanje, duzan je da plati troskove avio karte u skladu sa uslovima avio kompanije. Gore pomenuta obaveza je istaknuta u zakonu kod člana 71. ako lice kome je poverena usluga prevoza zahteva naknadu za promenu imena putnika ili poništavanje karte i izdavanje nove, organizator putovanja ima pravo i na naknadu tih troškova (ova napomena važi samo za avio-aranžmane)
Napomene u vezi sa smeštajem:
- Organizator putovanja, JUNGLE TRAVEL, zadržava pravo rasporeda po sobama, u skladu sa strukturom soba smeštajnog objekta; ukoliko postoji mogućnost, agencija se trudi da izađe u susret željama putnika (molimo Vas za razumevanje, budući da je ovo putovanje zamišljeno kao dobra zabava i avantura).
- U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka u skladu sa pravilima tog smeštajnog objekta. Najčešće je check-in u popodnevnim časovima (14h ili 15h), a check-out je poslednjeg dana boravka najčešće do 10h ili 11h.
- Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera.
- Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
- Putnik je dužan da poštuje pravila smeštajnog objekta i sam snosi odgovornost usled sankcionisanja od strane osoblja smeštajnog objekta.
- U nekim smeštajima Azije, Afrike i Latinske Amerike nema vruće vode.
- Smeštajni kapaciteti vrše smeštaj putnika i određuju raspored i tip soba prema svojoj raspoloživosti u datom trenutku. Agencija nije u mogućnosti da klijentima potvrdi da li će kreveti biti twin (razdvojeni) ili double (veliki francuski ležaj), kao ni spratnost u samom smeštaju, osim ukoliko to nije posebno naznačeno Ugovorom. Klijent je uplatom aranžmana saglasan sa tom činjenicom i uslovima smeštaja bez prava na žalbu.
- Putnici koji putuju sami u nekim programima imaju mogućnost da uz doplatu budu sami u jednokrevetnoj sobi. Ukoliko putnik želi da se spoji sa nekim drugim putnikom iz grupe i ne želi da plaća doplatu, prihvata da se spoji sa bilo kojom osobom iz grupe, bez obzira na godine i pol saputnika. U tim situacijama, agencija apsolutno ne odgovara za bilo kakve eventualne neprijatnosti ili neslaganja koje putnici mogu da imaju na putu.
Napomene u vezi sa fakultativnim izletima:
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo putovanja.
- Termini i cene fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
- Fakultativni izleti se realizuju od strane lokalnih agencija i Jungle Travel nije u mogućnosti da utiče na stvari Van dometa agencije vezane za samu realizaciju izleta.
- Fakultativne izlete vode lokalni vodiči na samim lokalitetima na engleskom jeziku. Uplatom izleta putnik prihvata sve uslove lokalne agencije bez prava na žalbu.
- Agencija ne može uticati na dužinu trajanja putovanja do lokaliteta, vremena polaska, povratka ili obilazaka kao ni stručnost lokalnih vodiča.
- Prilikom uplate fakultativnog izleta, putnik prihvata uslove lokalne agencije, organizatora fakultativnog izleta, i dužan je da o uslovima obavesti saputnike za koje uplaćuje izlet. Bilo kakve naknadne izmene, promene i odustajanja od izleta nakon uplate, nisu moguća, niti je moguće u bilo kojim okolnostima refundirati uplaćeni novac.
- Molimo sve putnike da se pre uplate fakultativnog izleta upoznaju sa predviđenim itinerarom i uslovima fakultativnog izleta.
- Za fakultativne izlete nije obezbeđena zaštita u pogledu garancija putovanja.
Napomene u vezi sa vizama:
- Putnici su u obavezi da se upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju.
- Pojedine ambasade zahtevaju lično prisustvo putnika prilikom viziranja i putnici su dužni da pravila ambasade ispoštuju.
- Putnici su dužni da dokumenta za viziranje dostave najkasnije mesec dana pre putovanja, a ukoliko ih ne dostave u navedenom roku, dužni su da sami obezbede vize za putovanje.
- Putnici koji ne poseduju nove biometrijske pasoše Republike Srbije dužni su da se sami upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju i da sami obezbede vize za putovanje.
- Agencija ne garantuje dobijanje vize i nije ovlašćena da utvrđuje validnost dokumenata.
- U slučaju nedobijanja vize agencija ne snosi odgovornost.
U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje samo između Putnika i osiguravajuće kompanije kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Treba da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja. Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja. U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2000,00 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 250.000,00 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. Potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o zastupanju u osiguranju od 13.11.2020. zaključenog sa ugovaračem osiguranja Akcionarsko društvo za osiguranje Globos osiguranje a.d.o Beograd, ul. Bul. Mihajla Pupina 165d, Polisa broj IM-0008752 od 11.10.2021. godine važi od 01.10.2021 do 01.10.2022.godine. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja.
(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanţne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)